Všeobecné obchodné podmienky

Doprava a platobné podmienky


Objednaný tovar môžete prevziať nasledujúcimi dvoma spôsobmi:
: dobierka (€ 2,70)
Ak si prajete zrušiť svoju objednávku, prosím oznámte nám to na: attilaoros72@gmail.com
V našich obchodoch môžete platiť hotovosťou, alebo bankovou kartou.
Ak chcete zameniť nami vydané peňažné poukážky, obráťte sa na nás na jednom z našich kontaktov.
Prosíme Vás , aby ste sa pri kúpe kontaktných šošoviek a príslušenstva presvedčili , či Vám výrobok vyhovuje, ešte pred jeho rozbalením, v opačnom prípade Vám otvorené balenie nevieme vymeniť.Upozorňujeme Vás, že ceny výrobkov zobrazených na týchto stránkach, môžeme poskytnúť len pre objednávky cez náš internetový obchod, v našich obchodoch výrobky predávame za odlišné ceny.
Adresu obchodov a kontaktné informácie možno nájsť pod položkou Naše obchody.
Internetový obchod vybavuje len maloobchodné množstvo. V prípade, že objednávka prekročí limitnú čiastku € 250 (objednávky behom 45 dní), Vaša objednávka bude automaticky zrušená.

Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy


Tovar ste oprávnený vrátiť len v neporušenom obale - bez udania dôvodu - do 10 dní od odoslania, poštovný poplatok hradí kupujúci( odosielateľ). Prosím do balenia pridajte aj vystavený účet. Po príchode výrobku, ak je všetko v poriadku, do 30 dní peniaze vrátime. V prípade, že obal bol otvorený, nemôžeme Vám výrobok vymeniť, ani vrátiť peniaze.

Ochrana osobných údajov


OROS Optik s.r.o. rešpektuje súkromie každej fyzickej osoby, ktorá navštívi stránku. Údaje zhromaždené prostredníctvom tejto webovej stránky použijeme na splnenie požadovaných služieb, a na vývoj celkovej činnosti našej spoločnosti.
OROS Optik s.r.o. bude zasielať iba vyžiadané správy, pre tých, ktorí si vybrali túto možnosť. Odhlásiť z odosielania týchto správ sa môžete kedykoľvek. Ak máte v súvislosti s tým nejaké problémy , prosím neváhajte kontaktovať naše zákaznícke oddelenie na mailovej adrese info@orosoptik-webshop.skMôže sa stať, že okrem Vami vyžiadaných správ budete dostávať aj špeciálne reporty, tie majú vždy len informačný charakter a nie sú to propagačné alebo reklamné materiály.

Dodacie lehoty

V každom prípade sa snažíme dodržať sľúbené dodacie lehoty, ale kvôli okolnostiam mimo našu kontrolu to nie je vždy možné. Vo všetkých týchto prípadoch budeme našich zákazníkov kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania. V tomto prípade môže byť objednávka zrušená , alebo nahradená inou variantou, ak Vám nový termín dodania nevyhovuje.

Reklamačný poriadok


Prosíme našich zákazníkov, aby nám svoju reklamáciu oznámili na adres info@orosoptik-webshop.sk

Prosím, vráťte výrobok spolu s listom , v ktorom nám krátko opíšete dôvody Vašej reklamácie. Nezabudnite uviesť svoje meno, adresu, číslo objednávky a typ výrobku , ktorý reklamujete. Naša spoločnosť záležitosť prešetrí a naši pracovníci vás budú čo najskôr kontaktovať ohľadom Vašich sťažností.

V prípade, ak ste si objednali zlé dioptrie, s nesprávnym zakrivením , a obalový materiál bol otvorený, nie sme schopní nahradiť výrobok, alebo vrátiť peniaze .